Sunday, November 14, 2010

Cerita Hindustan adalah kegemaranku :)




Weii! mai sini aku nk cita bagi. ( loghat kedah sat ) aku ni mmg peminat
cite hindustan since aku budak2 lagi. huhuhu :P
Mama ckp time kecik2 dulu kalau aku nanges, cepat2 pasang
lagu hindustan dengan PANTAS aku benti nanges cepat cepat :D.
Fyi, aku dengan ayah je peminat hindustan NOMBOR SATU! di Malaysia.
Family aku yg lain tak pun. huhu. 
Then, sampai lah skg aku still tgk cite hindustan, tapi aku minat kalau ade SRK je 
belakon. huihuihui. Seriously lah bile aku dga lagu hindustan hati aku jadi
tenang dan ceria ( wahh! ayat tak bole blah lgsg ) bile aku sedih ke aku akan dga
lagu lagu hindustan especially lagu SRK. hehe :P Ni, sambil2 tga menaip ni aku tga dga lagu
"kuch to bata" dari cite phir dhil hai hindustani. SRK gak yg belakon dgn juhi chawla ;P
so, enough for today.. sje je nak share dgn you all pasal aku yg tak seberapa ni. huhu..
*muwahhhh! love Sharmyn <33

No comments:

Post a Comment