Thursday, November 18, 2010

Balas Dendam TIDOR !

hey, aku nak share dgn you all sume pasal kerja aku yg agak melampa. Skg kan aku dah kerja dgn Malaysia Airlines ( MAS ) as a Customer Service Agent ( CSA ) kalau korg nak tahu kat mne nk jumpe aku, pegi lah kat counter hujung2 kat KLIA tuh. huhu. minggu ni aku masuk shift pagi dalam pukol 5 pagi tapi pukol 3 dah bgun kena siap2. So, nak jadi kan cite lah kan.. aku dah bape hari tak cukup tido!! perghhh, badan aku dah sengal2 ni. pergerakan badan aku pun dah slow macam kura2. Tapi ape boleh buat nk cari rezeki yg halal kenalah bekerja kan ? hummm. So, smlm aku balek awal ( naseb baik ) dalam pukol 2.30 aku dah balek uma. Then bila dah sampai je uma, aku mandi2 bdan jadi fresh gile babe! dah lah time tuh hujan, ape lagi mata pun layu jelah. Naseb esk harinye aku off day. Dalam pukol 4 lebih cmtu tak bole tahan mata aku ni terus aku tido. haaaa! aku nk balas dendam tido aku yg asyik tak cukup je ni. aku bantai tido cukup2. Daripada pukol 4.30 ptg sampai lah pukol 9.30 pagi keesokan harinye. Bukan main lagi aku tido. huhuhu. mmg puas lah aku tido. hehe :P                           so, the end of my story. Have a good day :)

haaa, aku jadi cmni lah bila dah letih sgt. hehehe :) 

No comments:

Post a Comment